עדשות מגע alcon

עדשות מגע alcon

Alcon הוא מותג בעל שם בתחום עדשות מגע לעיניים, והוא ידוע במחויבותו לחדשנות, איכות ונוחות. אבל לא רק. חברת אלקון מציעה מחקר מתמיד יחד עם שימוש בטכנולוגיות מתקדמות כשהיא מציעה בצורה עקבית מספר הולך וגדל של סוגי עדשות. כך למשל ניתן יהיה לרכוש גם עדשות יומיות חד פעמיות, אך גם עדשות מגע חודשיות או שבועיות המיוצרות על ידי חברת אלקון. בשל כך מומלץ להכיר אילו עדשות יוכלו להיות שימושיות, מדוע העדשות של אלקון כל כך פופולריות ועוד.

סוגי עדשות אלקון:

אלקון מציעה מגוון רחב של עדשות יומיות חד פעמיות, כגון דייליס אקווה-קומפורט פלוס ודיילי טוטאל1. עדשות אלו מספקות את הנוחות של זוג רענן מדי יום, ומבטלות את הצורך בניקוי ואחסון. ציוד חד פעמי יומי אידיאלי עבור אנשים עם אורח חיים פעיל או אלה המחפשים נוחות והיגיינה מקסימלית .עדשות חודשיות חלופיות של Alcon, כולל Air Optix Aqua ו- Air Optix Night & Day Aqua, מציעות אפשרויות לבישה ממושכות תוך שמירה על נוחות יוצאת דופן ובהירות ויזואלית. עדשות אלו מתוכננות לשימוש עד 30 יום, מה שמאפשר שימוש יעיל ואפקטיבי לאורך זמן.

 

למה הן כל כך מומלצות?

אלקון ביססה את עצמה כמותג מהימן ובעל מוניטין בתעשיית טיפוח העיניים. עם שנים של ניסיון ומחויבות לאספקת מוצרים באיכות גבוהה, בשל כך עדשות Alcon פותחו תוך שימוש בטכנולוגיות מתקדמות אשר מתעדפות נוחות, יכולת נשימה וחדות ראייה. יחד עם תכונות כמו חדירות חמצן גבוהה, משטח חלק והנדסת דיוק, עדשות Alcon שואפות לספק חווית לבישה יוצאת דופן לכל מרכיבי העדשות. בשל כך אחת התכונות הבולטות של עדשות אלקון היא היכולת שלהן לשמור על לחות לאורך זמן. יחד עם זאת עדשות אלקון מסייעות במניעת יובש ושומרות על לחות מיטבית לאורך כל היום, גם בשימוש עדשות יומיומיות וגם בשימוש עדשות חודשיות ומעניקות שימוש גם בסביבה מאתגרת ובשימוש ממושך.  

אלקון שמה בראש סדר העדיפויות את בריאות ובטיחות העיניים. לכן העדשות של אלקון עוברות בדיקות קפדניות ועומדות בתקני איכות מחמירים בכדי להבטיח תיקון ראייה מיטבי, נוחות ובריאות עיניים. אלקון מציעה גם סל מגוון של עדשות בכדי לתת מענה לצרכי ראייה וסגנונות חיים שונים. בין אם אתם זקוקים לעדשות חד-פעמיות, עדשות שימוש ממושכות, עדשות טוריות לאסטיגמציה או עדשות מולטיפוקל, לאלקון יש פתרון המותאם לדרישות הספציפיות שלכם.

Whatsapp