טיפות עיניים לעיניים יבשות

טיפות עיניים לעיניים יבשות

ישנם סימפטומים שונים אשר יעידו על יכולת תפקוד של מנגנונים בגוף, כך למשל כאשר עולה חום הגוף ככל הנראה שישנם חיידקים לא טובים באחת ממערכות הגוף והוא מנסה להילחם בהם. אך כאשר מדובר בתסמונת של עין יבשה, ככל הנראה מדובר בייצור לא תקין של דמעות. קיימים מספר תסמינים אשר יוכלו להעיד על יובש בעין, שבסופו עלול לגרום לאי נוחות מוגברת. אחד מהפתרונות המהירים לתופעה זו אלו ללא ספקת טיפות עיניים לעיניים יבשות.

 

תסמינים וסיבות ליובש בעיניים

נהוג לחשוב כי יובש בעיניים מתקיים בעיקר בשל מזג האוויר, עם זאת הסיבות ליובש בעיניים הינן רבות ונעות דרך שלל סיבות המשפיעות על מנעד רחב של קבוצות באוכלוסייה. כך למשל יובש בעיניים יכול להיווצר גם בשל דיכאון, אלרגיה ואפילו כחלק מתסמינים של מחלות כמו סכרת, דלקת פרקים ואף ניתוחים קוסמטיים כאלו ואחרים. אך לצד הסיבות השונות אשר עלולות לגרום ליובש בעיניים, ישנם גם לא מעט תסמינים אשר עלולים להתלוות אל מצבים שכאלו כמו אודם בעיניים, ראייה מטושטשת, רגישות לאור ועד לכדי תחושת צריבה ואפילו לאי נוחות וראייה מטושטשת. התסמינים והסיבות שהזכרנו עד כה דורשים בדיקה של רופא עיניים מומחה, עם זאת ניתן לקהל מענה מהיר דרך טיפות עיניים.

 

סוגים של טיפות עיניים

בכל הקשור לטיפות עיניים מומלצות לעיניים יבשות, ניתן לעשות שימוש בטיפות עיניים העונות לשם סיסטיין אולטרה UD. טיפות אלו מגיעות בכמות של כ-30 אמפולות, כשהן מסייעות לראייה חדה לאורך כל היום ללא כל חומרים משמרים ובמתן תחושת נוחות מוגברת אשר מעניקה גם הגנה מיטבית לעין לאורך כל שעות היממה. טיפות עיניים לא פחות מומלצות יהיו בפנטן Bepanthen המעולות, הנחשבות למותאמות עבור מזג האוויר הישראלי כשהן מגיעות בכ-20 מכלים סטריליים ונוחים לנשיאה. טיפות אלו משלבות גם חומצה היאלורנית וויטמין 5B. לצידן של תמיסות אלו ניתן לעשות שימוש גם ב-FRESH COMOD, הנחשבות ליעילות בשמירה על העיניים ומאפשר שימוש גם עם נוכחות של עדשות מגע בעין.

Whatsapp