עוד שנייה אמא לבת, מתגעגעת להרכבה אינטנסיבית של העדשות, כי עכשיו פחות מתאפשר, תכירו את קרן מכפ״ס

עוד שנייה אמא לבת, מתגעגעת להרכבה אינטנסיבית של העדשות, כי עכשיו פחות מתאפשר, תכירו את קרן מכפ״ס

קרן היא אשת היי-טק שעובדת בחברה לפיתוח תוכנה בתפקיד ניהולי בכיר, כזה שמצריך ממנה המון פגישות עם עובדים ולקוחות. סדר יומה עם העדשות אינטנסיבי למדי, כיום הרבה פחות, בגלל יובש בעיניים שנגרם, ככל הנראה, כתוצאה מההריון (שיהיה במזל טוב!). יש לה כמה דברים לספר לנו על עדשות ובכלל.

זוכרת מתי התחלתי להרכיב עדשות?

הרומן שלי עם הראייה התחיל בגיל יחסית מאוחר, רק בגיל 18 התחלתי להרכיב משקפיים. היה לי מספר מאוד נמוך. בגיל עשרים וקצת עברתי לעדשות. לפני ההרכבה הראשונה, בחנות כמובן, הייתי קצת לחוצה. הייתי בטוחה שלא אצליח. למזלי, זה היה יותר קל ממה שחשבתי.

העדשות הראשונות שלי היו קבועות, לשנה, והמחיר? בשמיים. אני זוכרת שהיתה לי דלקת בעיניים כי היה לי הרגל רע - המון שעות עם העדשות. תוסיפו לזה חוסר הקפדה על ניקיון וסטריליות. מאז שעברתי לחד פעמי אין לי שום בעיות. הופתעתי לגלות שהאקטיב מויסט, שכולם מהללים אותן, לא טובות לי. הרגשתי שהעין כל הזמן מגורה לי, אולי רטובה מידי. עם ה-TrueEye, גם Acuvue, יש לי רומן ממש מוצלח.

מתי התחלת לרכוש באינטרנט?

משה הוא היחיד שרכשתי אצלו באינטרנט. אני לא זוכרת מי הכיר אותו ראשון, אחי או אני. קודם כל, כל האחים שלי קונים אצל משה. אחי מגיע מארצות הברית לביקור ותמיד לוקח איתו לארץ חצי מהכמות השנתית של העדשות, ממשה כמובן. את המחצית השנייה אנחנו שולחים לו.

בחו״ל העדשות הרבה יותר יקרות, וגם צריך מרשם רופא כדי לרכוש אותן. בארץ הרבה יותר פשוט בתחום הזה. אני קונה ממשה 3 שנים לפחות, אולי קצת יותר. אגב, גם בעלי קונה ממשה עדשות. ברור.

מה סדר היום שלך עם העדשות?

אני קמה בבוקר שוטפת פנים וישר שמה עדשות. כיום, בהריון, אני יותר עם משקפיים (לצערי). יש לי בתקופה האחרונה יותר יובש בעיניים, אבל בגדול אני מהבוקר עד הערב וכל יום עם העדשות. בעלי, בניגוד גמור אליי, בשנייה שהוא נכנס הביתה - העדשות יורדות לו מהעיניים. אני יכולה להיות איתן עד 2 בלילה וזה בכלל לא מפריע לי.

טיפים ממרכיבת עדשות ותיקה…

1.קחו מראת כיס אתכם לכל מקום. אני, אישית, לא צריכה, אבל יש כאלה שצריכים.

2.תמיד תסתובבו עם עדשות להחלפה. אל תלמדו ממני, אני מחזירה עדשה סוררת שקופצת לי מהעין, גם אם אני באמצע ישיבה בעבודה, לעין. אבל זה לא טוב ולא סטרילי ואל תעשו את זה! פשוט תדאגו שתמיד ייהיה לכם זוג עדשות במשרד ובתיק. נורא פשוט.

3.טיפ שאני ממש רוצה ליישם בעצמי: להגיע הביתה ולהוריד את העדשות! בשנייה שאני עושה את זה ומורידה אותן, אני מבינה שהעין פשוט שרדה בשבילי והתאמצה ממש (בגלל שמייד מופיעה לי מעין לחלוחית כזו, כך אני מבינה שהיה לה לא פשוט עד כה). העין צריכה לנוח, אז אל תמשכו, תורידו בבית!

טיפים לחיים נוחים…

אני מכורה לרשימות ותזכורות, אני צריכה שהכל יופיע לי לי על מסך האייפון! מומלץ להתמכר לזה. לפני כן היו לי מיליון יומנים, היום הכל מקוטלג ומסודר בסמארט.

*התמונה להמחשה בלבד

Whatsapp