5 טעויות נפוצות של משתמשות בעדשות יומיות

5 טעויות נפוצות של משתמשות בעדשות יומיות

ודאי שמעתם את סיפורי הזוועה של אנשים על עדשות מגע:

״קמתי בבוקר ולא הצלחתי לפתוח את העיניים, פשוט ככה!״

״3 חודשים אני לא מרכיב עדשות בגלל דלקת, איזה סוט״

״כל פעם שאני מרכיב את העדשות - מגרד לי!״

מכל אלה אפשר להימנע אם נוהגים נכון בעדשות היומיות שברשותכם.

הכתבה הבאה תעסוק בטעויות הנפוצות ביותר שמרכיבי עדשות מגע יומיות חוטאים בהן וכיצד להימנע מהן.

שום דבר אינו לנצח

נתחיל מהטעות הנפוצה ביותר שאנשים עושים בכל הנוגע לשימוש בעדשות מגע יומיות - משאירים אותן זמן רב מידי בעיניים, כמובן. מתוך 30 מיליון מרכיבי עדשות מגע יומיות, 59% מודים שהם השאירו אותם זמן רב יותר ממה שהיו צריכים. עדשות ישנות נושאות את הסיכון לזיהום, הן עלולות להישרט או להתלכלך. תוצאה: גירוי בעיניים העלול להוביל לזיהום ואף לפגיעה בראייה.

אם אתם נמצאים שעות רבות מחוץ לבית, תכננו מראש את היום שלכם ודאגו להחליף את העדשות בזמן, אפילו מוקדם יותר ממה שצריך. אין שום נזק בהחלפת עדשות המגע בתדירות גבוהה יותר מההוראות. העיניים שלך יעריכו את המאמץ, כמו שכפות הרגליים שלך מעריכות גרביים נקיות.

נרדם? רק בלי עדשה!

הוצא את העדשות היומיות לפני השינה! במהלך היום, העיניים שלך פקוחות וממצמצות, מספקות הזנה ולחות. כשהעיניים עצומות הן לא מקבלות חמצן, אין מצמוץ ולכן הלחות אינה מתחדשת. מי לא מכיר את ההירדמות עם עדשות מגע יומיות ואת ההתעוררות עם עיניים "דביקות"...

טפל בזהירות

לפני הטיפול בעדשות, הקפד לשטוף ולייבש היטב את הידיים. הידיים שלך באות במגע עם כל מיני חיידקים וחיידקים במהלך היום, גם אם אתה לא יוצא מהבית. השתמש בסבון שמחטא אותם כראוי, והקפד לייבש היטב את הידיים. מי הברז שלך מכילים חיידקים מזיקים שיכולים להיכנס לעין שלך דרך עדשת המגע שלך, אם לא תייבש את הידיים שלך לחלוטין.

היי, האוויר שם למעלה…

אם אתם נוסעים למקומות בגובה רב, כמו טיול סקי אביבי באספן, זיכרו שהאוויר הרבה יותר יבש ודק, כלומר יש פחות חמצן. לכן, הביאו טיפות עיניים ותכננו להחליף את העדשות היומיות בתדירות גבוהה יותר ממה שאתם עושים בבית.

עם קצת זהירות ושמירה על כללים פשוטים, תוכלו ליהנות מעדשות מגע יומיות ללא תקלות.

אם יש לכם שאלות נוספות לגבי טיפול בעדשות מגע, אל תהססו להתייעץ איתנו.

Whatsapp