אוטוטו נפרד מהפקולטה שבנגב, תכירו את המהנדס לעתיד מכפ"ס, ניצן גבאי

אוטוטו נפרד מהפקולטה שבנגב, תכירו את המהנדס לעתיד מכפ"ס, ניצן גבאי

ניצן בן ה-28, שנמצא לקראת סיום לימודי הנדסה תעשיה וניהול בב"ש, מצא זמן בין מבחן לעבודה לדבר איתנו על עדשות ועל ספורט (חייבים לקרוא עד הסוף בשביל זה)

זוכר את הרכבת העדשות הראשונה שלך?

זוכר. זה היה בגיל 17, הלכתי לחנות, ניסיתי להרכיב ולא היה לי נוח בכלל. בכל זאת רכשתי כי האמנתי שאתרגל ומאוד רציתי בזה. רכשתי עדשות שבועיות. כל ההתעסקות עם העדשות היתה קשה לי. לא היה לי נוח להיות איתן באופן רציף, כלומר הרבה שעות. בצבא כבר התרגלתי אליהן (בלית ברירה) ואז גם עברתי לעדשות יומיות, אותן נהגתי לרכוש, ב"אופטיקנה". בכלל לא הייתי מודע להבדלים במחירים בין חנות לאונליין. הרשת היתה פחות אטרקטיבית ביחס להיום. כיום אני עם עדשות יומיות של ג'ונסון אנד ג'ונסון, הן נוחות לי בהרבה מהעדשות השבועיות, אין מה להשוות בכלל. גם אין התעסקות ודאגות איתן, מסתיים היום? ישר לפח וזהו.

מתי התחלת לרכוש באינטרנט?

התחלתי להזמין מ"ניו-פארם" כי ראיתי שהם הכי זולים. לפני שנה התוודאתי ל-lens, דרך מכר שהכיר לי את האתר ואת משה. המחירים דומים אך המשלוח של משה מגיע הרבה יותר מהר.

סדר היום שלך עם העדשות…

אם אני בבית אני לא מרכיב עדשות. ב- 90% מהפעמים שאני יוצא מהבית אני מרכיב. בבית אני אוהב להיות עם משקפיים. אני בחיים  לא ישן עם עדשות, גם לא שינות קצרות. במקלחת הן גם לא איתי.

בצבא סבלתי מאוד עם העדשות, בגלל שהרכבתי אותן המון שעות ברצף, 22 שעות! בגלל זה היתה לי תקופה שהפסקתי להרכיב עדשות לכמה חודשים טובים (דלקות) ומאז אני משתדל לשמור על העיניים. בחיים לא תתפסו אותי 18 שעות עם העדשות.

טיפים ממרכיב עדשות ותיק…

חשוב לשמור על ניקיון וסטריליות בהרכבה ובהורדה, אף פעם לא לדחוף אצבע לא נקייה לעין, במיוחד אם מדובר בעדשות לא יומיות!

חשוב להימנע משינות עם עדשות. אפילו תנומות קצרות באוטובוס יכולות ליצור גירויים בעיניים וחבל.

טיפים לחיים נוחים…

אני רוצה להמליץ על האפליקציה נייק פלוס רנינג. אני עושה המון ספורט והאפליקציה עוקבת אחרי כמה אני רץ ונותנת לי סטטיסטיקה של חודשים אחורה. השימוש בנייק פלוס נותן לי המון מוטיבציה ומציב לי מטרות. אם לא היתה לי אפליקציה כזו לא הייתי משקיע ככה. ממליץ בחום לנסות!

*התמונה להמחשה בלבד

Whatsapp