עדשות מגע של מותג פרטי - לא מה שחשבתם!

בארצנו הקטנטונת יש מספר מותגים פרטיים (private label) של עדשות מגע

רבים רוכשים עדשות של המותגים הפרטיים מפני שביחס למחירים של שאר המותגים הנמכרים בחנות הן נתפסות כחסכוניות יותר. אך אם נשווה את מחיר המותג הפרטי למחיר שבו נמכר המותג הבינלאומי באינטרנט נגלה לרוב שזה ממש לא המצב. רשתות הפארם והאופטיקה מנצלות לעיתים את העובדה שאנחנו עצלנים. הן יודעות שמי שמבקר אצלן רוצה להוריד מעצמו את המטלה של רכישת עדשות, כאן ועכשיו, וכנראה שלא ילך לעשות דוקטורט בעניין או לפחות סקר שוק. הוא יבחר במוצר הזול יותר שקיים בחנות (במותג הפרטי) או שישלם מחיר יקר על המותג הבינלאומי. 

אתם יכולים להפוך להיות צרכנים נבונים בקליק אחד ולקבל מחירים טובים יותר עבור העדשות שלכם.

כל הפרטים בכתבה הקצרה שלפניכם.

עדשות מגע של מותג פרטי - לא מה שחשבתם!

הרגולציה בישראל מקשה מאוד על יבוא עדשות מגע מחו"ל.

לכן, יש כיום בישראל רק ארבעה יבואנים של עדשות מגע. ארבעת היבואנים האלו משווקים את כל עדשות המגע הנמכרות בישראל - גם של המותגים הבינלאומיים וגם של המותגים הפרטיים.  

כל עדשות המגע הנמכרות בישראל - בין אם של מותג פרטי ובין אם של מותג בינלאומי - מגיעות מאותם ארבעה ספקים.

מה זה אומר לנו?

שכל עדשה, בין אם היא של המותג הבינלאומי או של מותג פרטי, הן אותן העדשות, אשר מגיעות מאותם הספקים שמייצגים את אותם 4 מותגים בינלאומיים, בלבד. במילים פשוטות, לעדשה של המותג הפרטי יש על המדף אח תאום בזהותו המקורית.


אל תתנו למותגים הפרטיים להטעות אתכם!

האפשרות להשוואת מחירים קיימת דווקא בקרב מותגי העדשות הבינלאומיות. מה שקורה בפועל, בגלל התחרות הוא, שעדשה בינלאומית נמכרת הרבה פעמים ברשת האינטרנט במחירים נמוכים עוד יותר מאשר כשהם תחת המותג הפרטי!  תבדקו בעצמכם ותראו!

הרשתות מעדיפות להימנע משקיפות מחירי המוצרים ביחס לשאר השוק, והמותג הפרטי מאפשר להן לגבות מחירים גבוהים יותר ללא אפשרות השוואה. ברור שהעלויות שלהן גבוהות. הלקוחות הרי צריכים לשלם בין היתר גם על השכירויות האסטרונומיות של החנויות בקניונים, על שכר העובדים וכו'. אבל זו לא הבעיה שלכם! אתם חייבים לדעת שיש לכם אופציה לרכוש את אותה העדשה, תחת שם המותג הבינלאומי המקורי, במחיר זול יותר באינטרנט, ועם שירות ברמה גבוהה.

שיהיה ברור, גם אם החלטת להישאר עם המותג שאתה משתמש בו כיום, כי אתה מרגיש שהעדשה שלך טובה לך, תוכל להשיג אותה אצלינו במחירים זולים משמעותית (כמו שנאמר, "אותה גברת באריזה אחרת"😉).

רוצים לדעת איך אתם יכולים לשדרג את חוויית הראייה שלכם ולחסוך עוד? שלחו לנו תמונה של העדשות שלכם ואנו נציע לכם את אותה העדשה במחיר טוב יותר. 

אנא שילחו לנו למסנג׳ר (הכפתור הכחול), למייל (service@lens.co.il) או בוואצאפ (052-881-9488) 2 תמונות - אחת של חזית האריזה ואחת של מספרי העדשות שבצידה. ואנו נחזור אליכם עם מחיר שפוי.

אז, תהיו צרכנים חכמים!

Whatsapp