במקום הכי נמוך עם ותק העדשות הכי גבוה: תכירו את רונית מים המלח

במקום הכי נמוך עם ותק העדשות הכי גבוה: תכירו את רונית מים המלח

את רונית הכרנו לפני 8 שנים. יש לה ותק מכובד בהרכבת עדשות: 22 שנה! רונית מתגוררת בים המלח כ-20 שנה. אומנם אזור מגוריה מוביל בגדול באחוזי הלחות הגבוהים, כמו גם טמפרטורה ואחוזי קרינה, אך דבר לא עוצר את רונית מלהרכיב עדשות כמעט כל שעות היום.

את זוכרת את הרכבת העדשות הראשונה שלך?

האמת שכן! אקדים ואספר שאני מגיל 8 עם משקפיים. כשאני מתבוננת בתמונות מאותה תקופה אני רואה ילדה קטנה שנראית כמו מחבלת מהחמאס...לא היו אז משקפיים מי יודע מה לילדות...משקפיים ליוו אותי עד גיל 23 (שנאתי אותם). הכל השתנה כשהגעתי לביקור ספונטני בקניון מלחה, חיילת בקבע עם מדים. טיילתי לי ולפתע ראיתי סניף של "אופטיקנה". זו היתה החלטה של רגע. נכנסתי פנימה וביקשתי לנסות עדשות. המוכרת הסכימה ולהפתעתי הצלחתי להרכיב אותן בקלות רבה. העדשות שהרכבתי, והיחידות שהיו בשוק בארץ, היו עדשות קשות וקבועות. נשארתי איתן וחזרתי להסתובב בקניון. הייתי בהלם מאופן הראייה השונה שנגלה אליי, הרגשתי שאני ממש מגלה את העולם מחדש. תענוג!

כמה זמן הרכבת את העדשות האלה?

12 שנה העדשות הקבועות ליוו אותי. רק בהריונות נאלצתי להיפרד מהן ולחזור למשקפיים, כי הן גרמו לדלקות. לאחר לידת בני השני גיליתי את העדשות החד פעמיות. איזה כיף! לא צריך לדאוג לעדשה שתישרט, אין צורך בחומרי ניקוי, כמה קל! את העדשות הללו קניתי באחת מחנויות האופטיקה שבאזור מגוריי.

מתי התחלת לרכוש באינטרנט?

המחשבה לרכישה באינטרנט מומשה די מהר. רציתי לבדוק מחירים, ביצעתי חיפוש בגוגל וכך הגעתי למשה עדשות (כך הוא שמור אצלי בסלולארי). הוא פשוט עלה ראשון. ראיתי את המחירים באתר והייתי בהלם. התקשרתי למשה, הזמנתי את העדשות, הוצאתי את כרטיס האשראי מהארנק בכוונה לתת למשה את המספר שלו, אך הוא סירב: "קודם אשלח לך את העדשות ואז תשלמי לי".

חשבתי לעצמי: "מי ישלח לי עדשות מבלי לקחת תשלום עליהן?". השיחה הסתיימה ואני לא ציפיתי שהן יגיעו. כעבור 3 ימים העדשות הגיעו. דיילי פוקוס של אלקון, האריזה הכחולה. עברו 8 שנים, אני עדיין עם הפוקוס ועם משה. לא רואה את חיי מתנהלים אחרת. זכיתי :-)

מתי בבוקר מתחיל הרומן שלך עם העדשות ומתי מסתיים?

בשש וחצי בבוקר אני מתעוררת ומרכיבה אותן. אני עובדת עם אנשים, פוגשת לקוחות ומרגישה מעולה עם עצמי (בניגוד גמור לאיך שאני מרגישה עם משקפיים).

גם לפני השינה אני קוראת ספר עם עדשות!

בעצם, אני מורידה אותן ממש לפני שאני הולכת לישון, זורקת לפח ומכבה את האור…

יוצא שאני עם משקפיים בערך כמה דקות ביממה.

תני קצת טיפים ממרכיבת עדשות ותיקה…

1.תמיד תדאגו שיהיה לכם זוג עדשות נוסף בתיק.

2.אני מאמינה בלהתפנק עד הסוף! יש לכם עדשות דו-שבועיות? תעברו ליומיות, ההשקעה הכספית שווה את זה!

טיפ לחיים נוחים יותר

אני אוהבת נוחות וטכנולוגיה, התמכרתי בשנים האחרונות לניהול חשבון הבנק באינטרנט, אני עד כדי כך מיומנת שלא ביקרתי בבנק 10 שנים! מומלץ.

*התמונה להמחשה בלבד.

Whatsapp