ככה תשדרגו את נוחות השימוש בעדשות מגע, איכות הראיה ובריאות העיניים שלכם!

ככה תשדרגו את נוחות השימוש בעדשות מגע, איכות הראיה ובריאות העיניים שלכם!

אנחנו יודעים ששינוי זה לא דבר קל, בעיקר אם בסה"כ הדברים עובדים. בכל מקרה חשוב לנו שתדעו מה האפשרויות שקיימות היום לשדרוג חייכם מכיוון עדשות המגע, כדי שתוכלו להחליט אם לנסות או לחכות.

ישנם שני מרכיבים עיקריים המאפשרים כיום שיפור חוויית הראייה עם עדשות המגע:

1. קיצור טווח השימוש.

2. שימוש בטכנולוגיה מתקדמת.

מניעת דלקות, באופן כמעט מיידי

הסיבה לחוסר הנוחות, שמתחיל להתפתח אצל כל מרכיבי העדשות החודשיות בערך שבועיים לאחר הרכבתן, מתרחש בגלל משקעים שהצטברו על עדשות המגע. משקעים מתפתחים כתוצאה מסוגי לכלוך שונים, אך גם מדמעות, שמכילות שומנים וחלבונים. הניקוי היסודי ביותר לעדשות לא יצליח להסיר לגמרי את כל המשקעים שהצטברו. תוצאה: דלקות בעיניים.

הדרך היחידה להתגבר על נושא המשקעים היא החלפה תכופה יותר של עדשות המגע. הסיבה לכך פשוטה: ללכלוך יש פחות זמן להתפתח על העדשה. לכן, בחירה בהחלפה דו-שבועית, לעומת החלפה חודשית, תעשה חסד אדיר עם העיניים. משתמשים בעדשות חודשיות וסובלים מדלקות עיניים? תעברו לעדשות יומיות ותראו איך הבעיה נפתרת לכם די מהר. גם רופאי העיניים ממליצים על החלפה תכופה של העדשות לשמירה על בריאות העין.

נוחות היא שם המשחק, אל תוותרו על עליה!

רוב האנשים שמרכיבים עדשות מגע לזמן ממושך מדווחים על ירידה בנוחות, בצורת יובש בעיניים בד״כ, החל מהשבוע השלישי (הרוב). חשוב להבין שיש פתרון מאוד פשוט לבעיה הזו - שינוי תדירות ההחלפה של עדשות המגע. משתמשי העדשות החודשיות, למשל, שיעברו לשימוש בעדשות דו-שבועיות, ירגישו איך תחושת הנוחות נשמרת לאורך כל תקופת ההרכבה.

במעבר לעדשות יומיות הרווח כפול שכן אין צורך לשמור ולתחזק את העדשות כלל. זורקים בסוף היום לפח, וחסל! לא צריך לדאוג שיקרה משהו לעדשה או 'לסחוב' עם עדשה שנשרטה או התלכלכה.

מה הקשר בין מניעת עייפות של הגוף לעדשות?! יש קשר!

עייפות עפעפיים היא תופעה ידועה אצל מרכיבי עדשות מגע קבועות. הצטברות משקעים, חלבונים ושומנים מקשה על פעולת העפעפיים, שנסגרים ונפתחים כ-11 אלף פעמים ביום (!). החלפה תדירה של עדשות מגע, על בסיס יומי או דו-שבועי, מסייעת למעבר החלק של העפעפיים ושומרת עליהם רעננים, ללא יובש.

רופאי העיניים והאופטימטריסטים ממליצים בחום: אל תתעלמו ממרכיב הזמן

מחקרים רפואיים הוכיחו כי החלפת עדשות מגע בתדירות גבוהה הורידה דרסטית את שיעור הדלקות. לכן, רופאי העיניים והאופטימטריסטים ממליצים בחום לא לתת ללכלוך להצטבר על העדשה, בכל מחיר! מה שאומר - לקצר את תוחלת החיים של העדשה (מה שאומר - אל תתביישו להיפרד לשלום מהעדשה מהר יותר מבלי לפתח איתה מערכת יחסית לטווח ארוך...).

מה זה הסיליקון וההידרוג׳ל הזה שכולם מדברים עליו?

עדשות המגע ACUVUE OASYS® ו-1-DAY ACUVUE® TruEye® נותנות מענה מושלם לשהייה ממושכת מול מסכים ובסביבה ממוזגת (חום וקור של מיזוג גורמים ליובש בעיניים). בעת פיתוח העדשה, השתמשו בטכנולוגיה שנקראת hydraclear שיודעת לנעול לחות בתוך העדשה, במטרה לספק הרכבה שתהיה כמה שיותר נוחה לאורך היום.

עדשות המגע ACUVUE OASYS® ו-1-DAY ACUVUE® TruEye® עשויות מחומר הנקרא סיליקון הידרוג'ל. חומר זה מאפשר מעבר חלק של כ-100% חמצן זמין דרך העדשה, ישר אל העין. תוצאה: תחושת רעננות ונינוחות לעיניים.

מעניין? בסרטון הבא תוכלו לשמוע עוד קצת על טכנולוגיית HYDRACLEAR:

טכנולוגיית LACREON הייחודית, ממנה עשויה עדשת ההידרוג׳ל היומית של ג׳ונסון 1-DAY ACUVUE® MOIST, מקבעת בתוך העדשה חומר מלא לחות, שמשמש שחקן חיזוק משמעותי בשמירה על עיניים לחות ורעננות. תוצאה: גם כשאתם סחוטים מעייפות, בסביבה ממוזגת (חמה או קרה) - העדשות לא יציקו לכם.

זה עובד ככה:

מבולבלים? ריכזנו בטבלה את כל המידע שיעזור לכם לבחור את העדשה המתאימה לכם:

שם וקישור לעדשה

ACUVUE OASYS®

1-DAY ACUVUE ® MOIST

ACUVUE OASYS® 1-Day

1-DAY ACUVUE® TruEye®

שימוש

דו שבועי

יומי

יומי

יומי

אריזה מספיקה ל-

3 חודשים

חודש

חודש

חודש

מחיר

החל מ-100 ש״ח

החל מ-89 ש״ח

החל מ-175 ש״ח

החל מ-117 ש״ח

יצרן
ג׳ונסון&ג'ונסון

ג׳ונסון&ג'ונסון

ג׳ונסון&ג'ונסון

ג׳ונסון&ג'ונסון

חומר

סיליקון הידרוג'ל

Senofilcon A

  הידרוג׳ל

etafilcon A 

סיליקון הידרוג׳ל

Senofilcon A

סיליקון הידרוג׳ל

narafilcon A

טכנולוגיה

HYDRACLEAR Plus

LACREON

HydraLuxe ™ Technology

HYDRACLEAR®1

אחוז מים

38%

58%

38%

46%

למי מתאים

למי שמבלה המון בסביבות של מזגנים ומול מסכים וחש עייפות בעיניים

מתאימה לבעלי עיניים רגישות ולסובלים מאלרגיות

לבעלי אורך חיים דינמי ופעיל, ולמי שמבלה המון מול מזגנים ומסכים וחש עייפות בעיניים

מתאימות לאנשים שחשוב להם לשמור על עיניים בריאות
להזמנת העדשה >> להזמנת העדשה >> להזמנת העדשה >> להזמנת העדשה >>

לסיכום

אם נקצר את זמן השהייה של אותה עדשה בעין שלנו - נשמור על בריאותן. גם התפקוד היומיומי שלנו ישתפר פלאים, כי כשהעיניים מרגישות רעננות - כל הגוף מרגיש כך גם.

נסו, ואם צדקנו, אתם הרווחתםובגדולאגב, כדי להתחיל את השינוי כל מה שצריך לעשות זה לבקש מהמומחה לבריאות העין שמטפל בכם להתנסות בעדשות דו שבועיות או יומיות (העיקר לקצר!) עוד היום!

הערה 

בכתבה זו התמקדנו במוצרי ג'ונסון אנד ג'ונסון. לצפייה בכל העדשות של ג׳ונסון&ג'ונסון לחצו כאן.

לצפייה בכל העדשות שאנו מציעים, לנוחיותכם תפריט מוצרים בצד ימין למעלה.

מעוניינים לשדרג את עצמכם אבל לא יודעים איפה להתחיל? צרו קשר: 03-5076863

Whatsapp